neděle 9. května 2010

3 Pařižské kolekce

Zdravím,
dnes se mám skvěle a čím dál více se mi líbí Francouzská móda a ti návrháři jako Christian Dior, Hermes, Yves Saint Laurent, Givenchy nebo Pierre Cardin. Mají úžasnou módu, dnes jsem se prokopávala stránkou www.polyvore.com a narazila na pár obdivuhodných Pařížských kolekcí(či jak to nazvat). Dám vám tu je aby jste viděli, jak chodí oblečeni někteří obyvatelé Paříže. Dala jsem vám to tu i cenami.








*Nik

25 komentářů:

  1. krásná kolekce :)) hrozne se mi libi ta druha :))
    aha tak to jo :)) sem rada ze blog zase mas :)
    děkujjí :*
    ae nic moc no , c ty ? :))

    OdpovědětVymazat
  2. ale .. téma té diskuze není kolik mi je let :D nevím proč tam říkáš, že znáš nějaké starší lidi na blogu :D jako třeba já znám mnohem starší než 20-25 let ..

    OdpovědětVymazat
  3. já vybuchla ? jsem si jaksi nevšimla .. měl to být normální komentář, kde jsem se ptala, proč tam řešíš věk, když se tam řeší stěhování blogu :D nic víc ..

    OdpovědětVymazat
  4. dobrý no, ale diskuzi jsem hodila na stěhování, kdybych chtěla mluvit o věku, tak to připíšu k tomu, jen jsem to tam napsala jako objasnění .. Toť vše ..

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuju :), přesně hej :/

    OdpovědětVymazat
  6. Bižule a děják, potom fyzika xOP

    OdpovědětVymazat
  7. Ty si myslíš že moje jsou ? Ne! Blééé, :D

    OdpovědětVymazat
  8. Jéj, tk jako :D Koho by to bavilo :/ Tu chcípám a nejde to do hlavy :D

    OdpovědětVymazat
  9. Tož, to se umě nedá říct, máme snad všechno co se jen dá :/

    Matiku, češtinu, děják, fyziku, bižuli, ájinu, zemák, tělák, výtvarku :D

    OdpovědětVymazat
  10. Jé děkuji ♥ To jsi mne potěšila. ;)

    OdpovědětVymazat
  11. No a kdo by chtěl :/ takhle dlouho bejt ve škole :D hold si musim zvykat :D nejsem malí dítě :D

    OdpovědětVymazat
  12. Děkuju :* To oblečení je luxusní ♥♥ Které se ti líbí nejvíce? :D

    OdpovědětVymazat
  13. 14 skor 15, jako taky sem, ale ne ten prcek xOP

    OdpovědětVymazat
  14. Neni malý, a nezáleží :) pravda, pravda :)

    OdpovědětVymazat
  15. Bohužel jo, ale ještě chvíli, a pak se nato vykašlu xOP

    OdpovědětVymazat
  16. Jop, bižule neni moje kamarádka :D, jop :) Nikolka, já to jméno mám ráda :) ono je také hezky holčicí a dětské =P

    OdpovědětVymazat
  17. Jop :) Papillonka má teta, já mám jorkšírka :D Taky si myslim :)

    A ten papillonek od tety se jmenuje Dar Pembar Bohemia :D

    OdpovědětVymazat
  18. Dar nevim ale tamto je chovná stanice :)

    OdpovědětVymazat