sobota 8. května 2010

Důležité.

Rozhodla jsem se, že přidám pár mých nejdůležitějších věcí, které si sebou skoro vždy beru do školy. Říkejte si 12 a korektor? Ano, je to divné, ale mám akné a pupínky a jediné čím to opravdu jde zamaskovat je korektor.

1.Mobil - tak to asi není tak neobvyklé ne? Znám jen pár lidí co nosí hodinky aby zjistili čas, ano v mém případě mi mobil slouží jako kalkulačka, dorozumívání se s přátely, zrcátko a hodinky zároveň bez něho jsem bezmocná. (má značka je Sony Ericsson w205 pink)
2.krém od oriflame - ano, ano v dózičce od make-upu, make-up ten opravdu nepoužívám a tak jsem si krém dala do menší nádobky abych sebou nemusela tahat velký krém. Krém je od oriflame za 50,- a příjemně svěže voní.
3. Balzám na rty od Balea - téhle značce neodolám, bálzámy si kupuji jen jejich značky. A myslím si, že mi rty pěkně udržují a přidávají lesk. A navíc co horšího si holka může přát než popraskaný rty !
4.Korektor od Miss Sporty - dřív jsem zkoušela přírodní make-upy a další takovéto patlaninky, ale pak mi kámoška koupila korektor a už se od něj nehnu, je praktický, malý a v každém případě působí velmi jemně a přirozeně. A vleze se i do kapsy můj je za 59,- s Tety a odstín je 02.
5.Sluchátka k mobilu - aneb věc od které se neodtrhnu, připadá mi že čím dál více lidí tohle nosí normálně v kapse a když se nudí pustí si hudbu a je to ! Já si hudbu nepouštím moc nahlas jinak kvůli sluchu a bezpečnosti.
6.Gumičky - Vždy si od někoho půjčím a pak nevrátím, ano stane se. Když píšeme písemku neobejdu se bez nich, protože mé vlasy mi vždy lezou do obličeje. Myslím si že každá holka už na sobě měla jednou gumičku ;).
7.Hřeben - jednoduchý, praktický a v milé barvě. Ano, často si své vlasy musím pročesat a udržovat protože se stále kudlí a dělají neplechu. Jinými slovy hrůza a děs. Ale zase na druhou stranu pak vlasy vypadají lépe a máte pokoj od půl hodinového rozčesávání.
8.Klíčenka - je tam jen jeden klíček a to myslím vážně. Vždy když klíče opravdu zapomenu nechám si je doma což je u mě to nejhorší, ale i tak tam mám pár svých věcí jako botičku, kterou jsem dostala od kamarádky a podobně.

A to doufejme stačí, všechny věci tam jistě nejsou takové ty pinetky, řasenka nebo kapesníčky se šiknou vždycky, ale určitě je sebou nenosím pořád. Pokud chcete abych vyfotila nějakou svou určitou věc a napsala o ní něco nebo se zeptat na nějakou otázku napište na můj e-mail lady-nikys@seznam.cz děkuji. Mějte se

4 komentáře: