pondělí 10. května 2010

Plánovací týden.

[°BoniTa_Nymfa°] || www.lovehouse.blog.cz
Zdravím, jako obvykle se mám fajn. Včera večer jsem zažila nějaký ten humor u Mr.GS já se na takovéto pořady opravdu nedívám, ale včera díky Nikolce té mojí berušce jsem se tedy podívala a dojem 100%. Takže velký dík Nik. A dále včera jsem tu byla hory až marky času, ale dnes? Prd, kdepak ještě se navíc musím učit aj a jako nemám ponětí jak se to tedy naučím. Protože, na to opravdu, ale opravdu nemám náladu. Jinak ve čtvrtek jedu na olympiádu samozřejmě atletickou. Já tam jedu na běh 600m, 60m a na štafetu. A pak pátek tatínkova oslava bude mít 44 let a v sobotu přijede Monča a zábava (diskotéta, akce) a pak neděle odjede Monika. Takže to mám skvěle naplánovaný.
Prosím tě aby jsi se koukala na můj blog:
Opravdu nic zajímavého tam není už jsem tam jen sama totiž. Odešla mi spolumajitelka způsobem ,zklapni však já vypadnu' a teď kemří že chce zpátky. ,Co peklo schvátí nikdy nenavrátí!' to mi vždy říkala teta. No nic jdu mějte se Čao
moc se chci omluvit BoniTce, ale spěchala jsem a tak byl pro mne důležitější článek.
oddělovače by BoniTka

Navstevnost za minuly tyden (3.5. 2010 - 9.5. 2010) je:
Pondeli: 0
Utery: 0
Streda: 0
Ctvrtek: 0
Patek: 0
Sobota: 35
Nedele: 72

Celkem: 107
Děkuji ♥
*Nik

5 komentářů:

  1. Ále, nemáš zač :) Já si to užila s tebou <3, já tu v pondělí náa vejšku, dálku, a 4x60 čili štafetu :D Jé mímu tátovi je taky 44 :D, jéé a krásnej blog :) Já cu být psolumajitlka :D, mě taky ne :/ hej to učení mě zabije, krásná návštěvka :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krasna navstevka :))
    jakto ze uz ten blog nemate na pul ? :/
    u Mr.GS se tay vzdycky smeju :D:)

    OdpovědětVymazat
  3. možná by bylo fajn při používání mých oddělovačů číst pravidla a uvádět zdroje ;))

    OdpovědětVymazat
  4. joo náše třída aj škola tam jde též :D

    OdpovědětVymazat
  5. nevadí :)) já jen prostě zatím vždycky upozorňuji .. to víš, když pořád najdu blog za blogem, kde prostě každou na zdroje a je jim to fuk ..

    OdpovědětVymazat