sobota 8. května 2010

Vítám vás tu :)).

Zdravím, tohle to je můj nový blogspot ;)), dříve jsem měla blogspot s adresou: one-of-the-heroes, ale teď mám jiný. Doufejme, že to tu budete navštěvovat s radostí tak jako já. Tento blogspot nebude jen o mě, ale i o věcech které každá dívka ve 21. století dobře zná a to jsou šminky ;)) a móda :P, ale to jen občas. A teď něco o mě: Jsem skoro 13letá dívenka jménem Nikola (Nikča, Niky, Nik), bydlím ve Zlínském kraji.
Včera byl naprosto skvělý den ;)), měli jsme ve škole besídku ke Dni Matek, ten svátek je dnes. A já tam vystupovala celkem dvakrát jednou taneční sestavu Malířky s aerobikema podruhé jsem byla model. Bylo to vydařený až na pár chybiček. Včera jsem si taky koupila nový telefon, který najdeš tady je to Sony Ericsson w205 pink, je úžasný. Dnes k nám přijede mamčina nejlepší kamarádka, která má dvě děti přesněji holky a dvojčata Adélku a Klárku. Tak dlouho jsem je neviděla, protože bydlí blízko Prahy. Tak budu s nimi. Mějte se
*Nik

7 komentářů: