pátek 14. května 2010

Moje hlava, moje úmysly a prostě jen já !!

Zdravím, nejprve chci říct, že mám vlastní hlavu a rozhoduji se já nikoli vy za mě ;)). Než mi nějaké ego napíše, že se neumím rozhodnout a že už nejsem normální, tak ať si nejprve zkratkou projde ten svůj život a pak ať se zajímá o druhé o kterých ví kulové !! Ano, jde o velmi vážné rozhodnutí jak dlouho že mám tento blogspot? 6 dní.. Ano blbost hned končit vím to ;)), ale co nadělám když jsem změnila názor k blogger? Nic, mám dvě možnosti buď odejít s celých internetových stránek a nebo si udělat jiný blog já zvolila plán B !! Nestěhuji se pouze přecházím a dobrovolně také odcházím z tohoto blogu na blog http://lady-nikys.blog.cz/ jsem tam jako Lady.NikyS* což možná už víte :). Vím, že až začnou prázdniny už tu s vámi nebudu a blog jednoduše zruším ! Důvod? Nebude čas nikoli že mě to tu nebaví zkrátka a jasně ten blog bude do konce školního roku pak? Adios s internetovými stránkami pro jednou končím ! No jo jednou to člověk udělat musí a pokud se mám rozhodnout sama za sebe volím blog.cz a můj starý blog na kterém se vydržela sakra dlouho a už 5 měsíců tam nevlezla až teď. Mám proto důvod proto se mě neptejte vím že lidi co mě mají rádi tam zavítají Pá
*Nik

4 komentáře: