neděle 9. května 2010

Jdu na fotbal.

Mám se dobře, ale mohla bych se mít i lépe, mimochodem ahoj. Dnes je velice dobrý den i když mohla jsem jít se známýma na fotbal a do restaurace, ale tetě se udělalo špatně tak se nejelo. Za chvíli půjdu na hřiště za mámou a tátou hraje se totiž fotbal. Teď se dívám na Disney Chanell de jedou F&F a moc mě to nebaví. Udělala jsem tři avatary z obrázků z DA, jsou jednoduché, ale co.







To jsou ony. Doufám, že se líbí alespoň někomu. Jdu se nachystat na ten fotbal a pak se tu ještě jistě objevím. Děkuji Nniký :) za hezké povídání. Zdá se, že jsi moc milá a fajn holka. Mějte se
*Nik
Nik tu je o5 :D, no dosti bylo dobře a jak na potvoru se mi pokazil foťák a to jsem se vám fotila :( on nejde vždycky když člověk potřebuje aby šel.

14 komentářů:

  1. Super :)
    Tky vždycky máma kape, a já to vyfotila bud brzo nebo pozdě ale někdy se ot povedlo :D

    OdpovědětVymazat
  2. Čau hlásneš mi prosím ? :

    Pre ? :
    ~ MiSSi (: => Celine Dion - My heart will go on (Titanic)

    Kde ? :
    ~ for-e-v-e-r.blog.cz/1005/finale-sonp

    Za ? :
    ~ Oplatím ale napíš do reklám :)

    OdpovědětVymazat
  3. Viděla jsem :) Mě tay :) stav se ještě :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nikolka se mi vrátila <3 :) Jak bylo ? :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jo už jsem :D :D Ty avatary jsou sexy ♥♥ :D

    OdpovědětVymazat
  6. No nevadí :) Fain, docela sem už ,,našprtaná" takže mám volno =P

    OdpovědětVymazat
  7. Jasně,ten slovník ti pošlu v balíku :D :D

    OdpovědětVymazat
  8. Jestli chceš :) PS: Promin byla jsem na večeři :D Hlad mě donutil něco ukuchtit :D

    OdpovědětVymazat