úterý 11. května 2010

Ono nám začíná léto? :))

[°BoniTa_Nymfa°] || www.lovehouse.blog.cz
Čaute, u mne trochu neobvyklý pozdrav že ano? Ale, chce to změnu ze slova ,zdravím' už naprosto šílím. Jak se máte? Já dobře i když jsem dnes dostala 4 se Zeměpisu. Ono hold někdy se vám to nepovede, ale zase jsem ze Zeměpisu dostala i za 1. Na olympiádu už se připravuje celý druhý stupeň, já osobně se tedy těším. A doufám, že tam někde poznám a potkám Misz Janiszku třeba jo. Ani nevíte jak bych byla ráda ;). Ve škole je teď zmatek, protože se o5 něco provedlo. Včera nainstalovala ségra The Sims 3 už jsme to měli, ale pak zase ne protože se nám pokazilo pc. Jinak mé sestře je 16 a má v pokoji pc proto se nedivte, že se většinou tak nečekaně vypařím ona si to umí stopovat i na sekundy. Dneska mám v plánu se učit a pak se stavit na bazén kde už konečně je otevřený bufet (koupaliště je od mého domu asi 50 m) dát si zmrzlinu. No nic by mohlo prozatím stačit Pá
Oddělovač by BoniTka takže moc děkuji*
*Nik

5 komentářů:

  1. děkuji moc <3 taky máš pěkný.. blogspot :P:)<3

    OdpovědětVymazat
  2. Nikolko játam nejdu ale pár lidí od nás ze třídy a naše škola :D

    OdpovědětVymazat
  3. děkujíí ti ♥ :))
    jo takhle , nechapu ji :// bych ji vubec neresila :) koukala jsem ze tam hledas spoluadminku :) prihlasila bych se ae asi bych nestihala :D
    prej stopovat na sekundy :D

    OdpovědětVymazat
  4. děkuju. ty taky ;) jinak s tím létem.. u nás to tak nevypadá.. jenom prší a prší a prší a aby toho nebylo málo tak zase prší.. několikrát denně!! grrr..!

    OdpovědětVymazat