sobota 8. května 2010

To by mohlo být ono ;)).

Čaute lidi^^
mám nějakou skvělou náladu, holky už odešly a já jsem se rozhodla, že usednu ještě na pár minut k pc. A koukám, že pár blogařů tu ještě vysedává. Chtěla bych poděkovat za tu krásnou návštěvnost 35 lidí za první den, úžasné ;)). Nějak se mi zachtělo vytvářet oddělovače takže pokud máte nějaké obrázky z postavami jako Mickey Mouse, Minnie, Snopy atd. tak dejte odkaz. A pokud budete kopírovat tak prosím s odkazem.

A teď k dnešku, s holkami jsme toho vyváděly spoustu jenže ono je to těžké když má sedmačka zabavit dvě holky ze čtvrté třídy co bydlí v cela jiné části Republiky. Chtěly si neustále hrát a já byla unuděna, ale pak mě napadlo že holky pořád mluví o adrenalinu. Tak jsem je i bez povolení rodičů vzala na místní propast v lese, kde je to hnusné a uprostřed lesa je chatrč, kdo spadl do té propasti nepřežil měla několik metrů. Byla to hrůza i pro mě. Ale pak jsme se zabavili sestavou, kterou jsem vymyslela na jejich oblíbenou píseň Let´s get crazy od Hannah Montany povedlo se nám to a tak jsme to zacvičily před rodiči. No to by mohlo být vše zatím Ahoj

avatar by *Nik
*Nik

4 komentáře:

  1. jj to znám , zabavit ty malé je celkem těžké ale Nikolka si poradila =))

    OdpovědětVymazat
  2. Máš pekný blog :)

    OdpovědětVymazat
  3. kopyťaku :) ty mi ani nereknes ze mas blog :)) krasny to tu máš ♥ :))

    OdpovědětVymazat