úterý 11. května 2010

Míjí mne mraky, s oblohy padají kousky deště a já se celá cítím prapodivně.

Ahoj mí milí, u mě parádní nálada a to celkově krom toho, že mi ji skoro zničila ségra, která je tento týden nejvíce protivná, ale já taky nejsem zrovna nejlepší člověk. To krásné počasí se u nás krásně a mile zhoršilo prší jako by příroda žádala o zaletí. Ale tak ještě pořád to může být horší je dobrý že hromy a blesky nebijí a můžu tu být s vámi. Co se týče spřátelení tak začnu. Chybí mi to a to myslím smrtelně vážně ! Já tu mám jednu oblíbenou stránku Nikolku. A hodlám jich tu mít aspoň 10 ať se nenudím. A rozepíšu se mezi přáteli. Už začínám uvažovat o novém zcela jiném desingu, který se tu objeví, neobjeví pozdě má ještě čas. A s čím bude neprozradím ono by se pak zkazilo veškeré kouzlo a šmrnc. To by možná i mohla stačit. Tak Ahoj

Slušné je odpovědět na mé komentáře i když je tam napsáno ,hezký blog'. Co třeba vhodné slovo děkuji, prosím vás jedna dívka mi to napsala taky a ještě k tomu se dala trochu více do řeči a jak já si jí cením. Zdá se mi, že s těch 100 komentářů co jsem poslala odpověděli tak 3 až 4 lidi. Nevím co s vámi je obvykle píšete horu komentářů a dnes? Jste zaneprázdněni. Pokud vás nenadchnou blogspoty vaše smůla.
*Nik

3 komentáře:

  1. aha :) škoda :)) tak reba nekdy jindy :))
    treba ji nekdy pochopime :D:)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný počasí je (ironie) , na dess se těším , včera jsem tu vůbec nebyla , nestíhám =) a co jaké byly závody ?

    OdpovědětVymazat
  3. Opožděně, ale přece děkuju moc za přání k narozeninám :)
    To počasí mě unavuje :( Chci slunííčko :)

    OdpovědětVymazat