neděle 9. května 2010

Moc vám všem děkuji ;))

K článku si můžeš pustit tuto píseň: The Saturdays - Ego

Zdravím, chtěla bych vám všem moc poděkovat. Nikdo z vás ani netuší o co jde, ale já to vím moc dobře za dva dny jsem na svém blogspotu dosáhla 100 lidí, jsem za to ráda i když je pro mě návštěvnost na jiném než prvním místě. Hodně dobře s blogger.com vycházím připadá mi to lehčí a milejší než blog.cz, ale i tak mám na blog.cz přátelé. Chtěla bych ještě poděkovat za ty krásňoučké komentáře co jste dávali k fotkám. Díky moc.
*Nik

11 komentářů:

  1. Och, gratuluji Nikolko :) <3 a koukni se do menu :) Trošku dolů <3

    OdpovědětVymazat
  2. Och, dobře :) Ty mě taky :) Jasný :) Doufám že od sebe nejsme daleko :/ <3

    OdpovědětVymazat
  3. Jehé :D:D Né máš moc pěknou barvu!. Právě že mi přišla zrzavá. Já mám zrzavou :D

    OdpovědětVymazat
  4. Západní :/ Dobře :) Těšim se:)

    OdpovědětVymazat
  5. Po Střepinách, počky hned to zjistim ... 21:50 :)

    Achjo :( Všichni jsou ode mě daleko :/ <3 ale i tak tě mám ráda :)

    OdpovědětVymazat
  6. máš pravdu .. oni nic nevytvoří a myslí si, že když to ukradnou, tak je to pohoda, a pak prostě něco vytvoří a to je keců, když to někdo použije bez zdroje :D

    OdpovědětVymazat
  7. Teda, díky :) Já musim končit :( Takže na Mr.GS se sejdeme pá :) <3 MT <3

    OdpovědětVymazat
  8. Jo hej, to bylo nej <3 :D A jak ho štoural v otm noce :D

    OdpovědětVymazat