neděle 9. května 2010

6 fotek a na nich má osobnost.

Ahoj, doufejme že tu hned nebudete psát jak jsem vám nesympatická a podobně. Ano i sympatie hrají svou roli. Každý kdo mi fotku pochválí tomu dík. Kdo zkritizuje nevadí hold každému se nemusím líbit. Doufám, ale že tady nebude někdo takový aby začal psát ,retouch!' připomínám, že jsou fotky jen esteticky dozdobeny stíny nikoli retouch. To by mohlo být vše a ještě taková maličká prosba, je mi 12 takže se opravdu ještě nemaluji.
*Nik

32 komentářů:

  1. Ale prosímtě ty se malovat nemusíš tobě to sluší aj tak ♥ ale já kdybych vyšla nenamalovaná tak se mě včeci leknou :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tobě že je 12 ? :o Tady vypadáš hodně dobře :D Neva že se nemaluješ sluší ti to aji tak <3 kdybych já vyšla ven nenamalovaná asi bych to nepřežila :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ehm.. nevím :D .. Připomeň se něják :D

    OdpovědětVymazat
  4. no hele asi tak nějak :D prezentaci prej dělat už nemusim, takže zbejvá hlavně to učení.. ale nějak se mi do toho teda nechce.. :D

    OdpovědětVymazat
  5. no hele já se spíš neučim :D teda jako když mi o něco opravdu jde, tak to jo, ale jiank spíš ne.. ale příští rok jdu na gympl, tak mě ta moje idylka asi přejde.. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Jooooo :D Už víííím :) A já tě hledala xD říkám že se mi ta moje ztratila ..

    OdpovědětVymazat
  7. Jop :) A líbí se mi tvoje očička :D Ále :) Hej tomu se nedá uvěřit :D

    OdpovědětVymazat
  8. No to teda je to samé :P .. Jinak to jde .. i když někdy si fakt nevím rady :D .. Co u tebe? ;)

    OdpovědětVymazat
  9. no tak stejně jako ostatní třídy.. do prvního pololetí se snažíš vytáhnout známky a pak už můžeš trochu zvolnit (ale když klesneš o dva stipně v předmětu, třeba žes na pololetní výzo měla 1 a teď ti vychází 3 tak ti můžou zrušit přihlášku na školu nb co) a pak už jen čekáš na jakou školu tě vezmou.. :D

    OdpovědětVymazat
  10. děkuju :) krásné fotky :) dokonalá barva vlasů .. tobě je 12? :-O cože? řekla bych ti alespon 16! :)

    OdpovědětVymazat
  11. ALe co :) 29.2. áno vim jednou za 4 roky =P

    OdpovědětVymazat
  12. Tak to jsme dvě.. :) Asi dospíváme :D:D

    OdpovědětVymazat
  13. popravdě? ještě ani pořádně nevím :D nevím proč, ale láká mě práce učitelky.. moje mamka je taky učitelka, na prvním stupni základky, mě by se ta práce docela líbila.. někomu to příjde směšné, já ani vlastně neívm proč bych to chtěla dělat.. :D nějak mě to láká :D nebo sem vždycky chtěla být kosmetička nebo kadeřnice.. :D kuchařka nebo vedoucí hotelu by taky nemuselo být špatné.. :D já vážně ještě nevím.. možná je to taky důvod proč jdu na gympl a ne na nějakou školu se zaměřením.. :D ty chceš dělat co? :)

    OdpovědětVymazat
  14. Pokud je 29. tk 29. pokud ne tk 28. ;)

    OdpovědětVymazat
  15. Nou, ted kecám s kámí a potom se chci dvat na TV na Mr.GS :D

    OdpovědětVymazat
  16. Krásnáá a moc :) ♥ hrozně ti to sluší :))

    OdpovědětVymazat
  17. krásný fotky :)) slušíí moc ♥

    OdpovědětVymazat
  18. Mě se náhodou líbí, jakou máš barvu vlasů?

    OdpovědětVymazat
  19. právě.. šla bych na nějakou školu se zaměřenim a pak bych zjistila že už to vlastně ani dělat nechci.. musim říct, že tvoje volba má taky něco do sebe :)

    OdpovědětVymazat
  20. kámoši taky.. moje ségra půjde na hotelovku, takže možná trochu závidim.. :) :D ale na druhou stranu sem ráda že mě vzali na gympl.. vždycky sem tam chtěla jít.. :) :D

    OdpovědětVymazat